Activiteiten in september 2013

18-08-2013

Unieke kaarten kopen, de tuin van De Tuinmuze bezichtigen, een tekenworkshop volgen? Het kan allemaal in september.

50 jaar Dartmoor pony in Nederland

Op zaterdag 7 september 2013 wordt gevierd dat het Nederlands Dartmoor Pony Stamboek 50 jaar bestaat. Dat vindt plaats op het terrein 'De Hietmaat' in Hengelo Gelderland.
De Tuinmuze staat met een stand op dit terrein. Hier vindt u informatie over tuinontwerpen en meer van Mady Nijenhuis, ook illlustrator van Landleven. Er is gelegenheid tot het kopen van unieke kaarten van onder andere vogels en vlinders (zie: www.detekenmuze.nl, tabje MuzeShop).

Rondje tuinen en natuur

'Rondje tuinen en natuur' is een initiatief van gemeente Bronckhorst. 26 Bijzondere tuinen en 2 natuurgebieden in de gemeente Bronckhorst nemen eraan deel, waaronder de tuin van De Tuinmuze.
De tuin van De Tuinmuze is op zondag 8 september te bezoeken.
Entree is 1 euro. U kunt er genieten van iets lekkers en een drankje (gratis) en er is gelegenheid tot het kopen van kaarten en plantjes. Een routekaartje met toelichting leidt u langs alle plekjes in de tuin.
Graag tot ziens!

Beleef Landleven

Op 13, 14 en 15 september zijn de 'Beleef Landleven' dagen in het Openluchtmuseum in Arnhem. De Tuinmuze staat er met een stand, en uiteraard zijn er ook andere producten van Mady te vinden.
Als illustrator van het blad Landleven geeft Mady er alle drie de dagen tekenworkshops. Aan te bevelen voor wie nog nooit heeft getekend. Maak kennis met de mogelijkheden van het potlood!