Bonte Tuinvlooien en Berkel Tuinen

04-06-2013

Maandag en dinsdag scheen de zon volop, toen de Bonte Tuinvlooien en Berkel Tuinen een kijkje namen in de tuin van De Tuinmuze.

Na vele dagen herfstweer was de zon wel een cadeautje bij deze tuinbezoeken. Beide tuingroepen  waren vol enthousiasme en belangstelling. Na afloop vertrokken de dames met kaarten, plantjes en een magazine van Herenhuis ter kennismaking. En ze lieten een bijdrage achter voor Compassion: heel hartelijk dank!

Als de Bonte Tuinvlooien in de moestuin zijn, wordt de pomp even uitgeprobeerd. De Bonte Tuinvlooien ten voeten uit. De Bonte Tuinvlooien praten nog even na. Een mooie omlijsting van de dames van Berkel Tuinen. Snel even bladeren door het blad Herenhuis. Belangstellend kijken de dames van Berkel Tuinen in het vijverwater, misschien zien ze de talloze salamanders.