Compassion 2023

04-02-2024

Samen brachten uw giften in 2023 voor stekjes, planten uit de volle grond en vijver en zelfgemaakte Muze-jams een prachtig bedrag voor Compassion bijeen.

Dank namens Compassion.

Uw giften van vorig jaar, totaal 660 euro, zijn door De Tuinmuze aan Compassion overgemaakt. Het geld wordt gebruikt voor tieners in Sri Lanka die niet meer naar school kunnen vanwege de hoge transportkosten. Ze krijgen een fiets om per direct weer school en projectactiviteiten te kunnen hervatten.
Een geweldige kans voor een hoopvolle toekomst, waar u een bijdrage aan leverde.

Compassion heeft ook laten weten wat er is gebeurd met uw giften van 2022. Hiermee droeg u bij "aan het mogelijk maken van de voedselhulp die Compassion biedt in Burkina Faso. Een combinatie van droogte, conflict en een pandemie veroorzaakt daar een enorme voedselcrisis. Door deze voedselhulp voorzagen we gezinnen zowel van 4 maanden voeding als van de mogelijkheid om zelfvoorzienend te worden door hen te ondersteunen in het ontwikkelen van landbouw of een onderneming." Aldus Compassion.

Hartelijk dank lieve mensen!