Gerdy zingt bij De Tuinmuze

03-09-2015

Het opentuinweekend, georganiseerd door het Toeristisch Platform DHK, had als thema natuur en muziek. Op dit weekend van 29 en 30 augustus verzorgde singer/songwriter Gerdy van der Graaf het muzikale geschenk in mijn tuin.

Het was een gok: vond Gerdy het leuk om dit te doen en zouden bezoekers haar mooie teksten en stem waarderen?
Ja, ja en ja. Terwijl ik in mijn atelier, waarin ik mijn schilderwerk, illustraties en kaarten had uitgestald, bezoekers te woord stond, nam Gerdy op het terras de honneurs waar.
Na het atelier- en tuinbezoek streken de meeste gasten op het terras neer, waar ze een verzoeknummer mochten kiezen. Een liedje dat bij hun stemming paste!
Sommigen pinkten heimelijk een traantje weg ....
Behalve het muzikale gedeelte, verzorgde Gerdy ook de catering: koffie, verse muntthee, crackers met zelfgemaakte jam of een chocolaatje. Dank je wel Gerdy!
En dank je wel bezoekers voor uw gulle gift voor Compassion.
Met de zon die overdag voor de omlijsting van dit weekend zorgde kunnen deze dagen voor mij niet meer stuk!

Meer over Gerdy (die op 19 september optreedt in Amphion in Doetinchem omdat ze de finale van Open Podium heeft gehaald):