Groei & Bloei Opentuinenweekend 2016

17-07-2016

Zeven tuineigenaren stelden hun tuin open voor dit weekend. De Muzetuin was er een van.

Het weekend van 9 en 10 juli 2016 was er perfect voor: meer dan honderd bezoekers mocht ik verwelkomen. Het weer is altijd een bepalende factor en in dit geval werkte het aan alle kanten mee.
De organisatie was in handen van Janke Kuiper en Agnes Heilijgers van Groei & Bloei Doetinchem en omstreken. De uitgezette route begon bij de Kruidentuin 't Zunnehofken in Zelhem.
Enthousiaste tuinbezoekers met gezellige verhalen en soms verrassende momenten: dit alles maakt het meer dan de moeite waard om je tuin open te stellen. Ook al moet je weken van tevoren een paar tandjes hoger om je tuin in conditie te houden en het onkruid de baas te zijn.
Aan het eind van de zondag kwam Janke nog met een fles wijn als verrassing. Dank je wel voor de organisatie en de goede zorgen eromheen! Zie ook: www.doetinchem.groei.nl.
En u als tuinbezoeker: dank voor uw bijdrage aan Compassion en aan een geslaagde dag!