Opentuinweekend Groei en Bloei 6 en 7 juni 2019

31-08-2019

Groei en Bloei is een geweldig blad waar zowel de amateurtuinier als de professional wat aan heeft. Ik ben al vele jaren abonnee, en als er een Groei en Bloei opentuinweekend wordt georganiseerd ben ik graag van de partij.

Mooie cultivar gezien?

Een weekend van zacht weer tekende deze opentuindagen, georganiseerd door Agnes Heilijgers en Janke Kuiper van Groei & Bloei Doetinchem en omstreken. Agnes kwam ook een kijkje nemen, maar Janke was helaas verhinderd door een blessure.
Zoals altijd (hoe kan het ook anders) had ik enthousiaste bezoekers die een open oog hadden voor natuur en tuin.
Na afloop kwam Cobi Roosenboom van het bestuur de bordjes die ik aan de weg had gezet, ophalen. En ik kreeg ook nog een fles wijn!
Dank aan alle bezoekers, ook voor hun bijdrage aan Compassion waarmee ze een plantje rijker werden.
Dank aan de organisatie en alle service van Agnes, Janke en Cobi!