Kunstvierdaagse Bronckhorst

18-05-2015

Van 14 tot en met 17 mei konden kunstenaars en galeries hun locaties openstellen voor een breed publiek. Ik deed mee voor de tweede keer.

Als tuinmuze stelde ik natuurlijk ook mijn tuin open. Het mooie weer dat drie van de vier dagen tekende, maakte dat diverse bezoekers na het bekijken van mijn aquarellen nog een wandeling door de tuin maakten.
De diensten van vrienden en familie, die zich op enkele dagen aanboden om mij te helpen met de catering en verkoop van - vooral - kaarten, werden dankbaar aangenomen.
Op het terras konden de bezoekers zich in het zonnetje koesteren en een kopje koffie of thee met een cracker nuttigen. Uiteraard met zelfgemaakte jam!
De plantjes, waarvan de opbrengst voor Compassion bestemd was, gingen ook als zoete broodjes weg.

Dank je wel, allemaal!