Landleven beleefd

16-09-2013

De Tuinmuze stond met een stand op het driedaagse evenement 'Beleef Landleven' in het Openluchtmuseum in Arnhem. Een ware belevenis!

Volgens de website van De Gelderlander zijn er in die drie dagen circa 25.300 bezoekers geweest. Ik stond met de Tuinmuze-stand in een rustige hoek omdat ik ook workshops gaf. En dat was fijn: er was tijd voor een praatje met uitleg voor de bezoekers en ik kon ook nog vrienden en bekenden verwelkomen.
Nu ik het gezicht achter de tekeningen zie, ga ik Landleven anders bekijken, hoorde ik meerdere malen. Zelf vond ik het ook geweldig om met trouwe lezers, die mijn tekeningen herkenden, kennis te maken.
Op de eerste dag, vrijdag 13 september, hielp mijn vriendin Billy met de opbouw van de stand. Dankzij haar adviezen en opmaak kreeg de stand een ware Landleven-uitstraling.
Op zaterdag 14 september gooide het weer roet in het eten: de harde wind blies de regenvlagen de stand in, zodat ik voortijdig moest afbreken. Desondanks bezochten een aantal dappere mensen mijn workshops.
En op zondag scheen zowaar de zon: het was gezellig druk. Meer daarover op de blog van De Tekenmuze.
Compliment aan het organisatieteam van deze dagen, op wie ik in geval van nood altijd een beroep mocht doen en dan ook prompt hulp kreeg. En dan te bedenken dat ze al die andere standhouders ook nog hebben, en niet te vergeten de duizenden bezoekers ........ Mensen, bedankt!