Lentefair 2014

23-04-2014

Een breed assortiment en toch kleinschalig en gezellig: dat is typerend voor de Lentefair in Velswijk. Organisatoren zijn Wijngaard Um d'n Olden Smid en Groei en Bloei Doetinchem en Omgeving.

Voor de derde keer deed ik als Tuinmuze mee aan deze Lentefair, op het terrein van Wijngaard Um d'n Olden Smid. Zoals altijd was ik verzekerd van de goede zorgen van het team van Jan Jansen en Alma ten Bruin. Koffie met zelfgebakken koekjes, zelfgemaakte soep en broodjes: wij als standhouders hadden het beslist niet slecht.
Het weer bleef natuurlijk een onberekenbare factor, maar uiteindelijk hielden we het droog. Toch bleef het kkkkkoud .....
De warme belangstelling van vrienden en familie maakte veel goed. Ook het geïnteresseerde, vriendelijke publiek zorgde voor een geslaagde en gezellige dag.
De plantjes die ik over had brachten een leuk bedrag op voor Compassion.
Bedankt Alma, Jan en team!
Meer weten over de wijngaard? www.wijngaardumdenoldensmid.nl.