Lentefair 2016

20-04-2016

Duurzaam en groen, moet je doen. Zo heet deze lentefair die nu al voor de vijfde keer wordt gehouden in Wijngaard Um d'Olden Smid, georganiseerd door Groei & Bloei Doetinchem en de wijngaard.

Zondag 17 april beloofde een dag met wisselvallig weer te worden. Wij boften: hagelde het een paar honderd meter verderop, bij ons bleef het beperkt tot wat regendruppels.
Mijn kraam stond veilig onder dak en daar was ik blij mee! Mijn vriendin Annelies hielp me met de voorbereiding en stond mij de hele dag terzijde met hand- en spandiensten en als penningmeester.
Gezellige praatjes met langskomende vrienden en bekenden en kraamhouders die ik van de vorige keren kende maakten dat de dag om vloog.
De roofvogelshow die ter gelegenheid van dit lustrum werd gehouden trok ook veel bekijks.
Zoals altijd werden wij goed verzorgd door het team van Alma ten Bruin en Jan Jansen met o.a. een warm welkom met koffie en gebak en een lekkere lunch.
Dank voor de organisatie en goede zorgen!