Lentefair succes

22-04-2012

De Lentefair was een succes. Er viel veel te proeven, te kijken, en te genieten. Vooral plantjesliefhebbers hebben er hun slag geslagen.

De fair werd gehouden op 22 april op het terrein van wijngaard Um d'n Olden Smid (www.wijngaardumdenoldensmid.nl).
Ook De Tuinmuze had er een stand. De opbrengst van de plantjes bedroeg 57,50 euro. Dit bedrag gaat naar Compassion, een organisatie die zich inzet voor kinderen in armoede. Donateurs: hartelijk dank!
De ambiance van de wijngaard en de mooie tuin zorgden voor een perfecte omlijsting van de fair.
Het weer tracteerde alle aanwezigen op zon, regen en soms harde windstoten, met alle variaties daartussen in. Maar het bleef even gezellig, met name omdat wijngaardeigenaars Jan Jansen en Alma ten Bruin ervoor zorgden dat het de standhouders aan niets ontbrak. De leuke contacten met bezoekers en mede-standhouders maakten dat zo'n dag voor herhaling vatbaar is: dank je wel!