Natuur Actief viert lustrum

15-04-2014

Met als thema 'Nieuwe wildernis in de Achterhoek' vierde Natuur Actief  op 13 april haar eerste lustrum. Dat vond natuurlijk plaats in een prachtig natuurgebied.

Natuur Actief werd vijf jaar geleden opgericht door een groepje enthousiaste natuurgidsen van IVN Montferland en de Oude IJsselstreek. Zij organiseerden avonden rondom het thema 'natuur'. Afwisseld, boeiend en gezellig.
Dit eerste lustrum werd gevierd op het terrein van boerderij De Boldiek in Halle. Er was genoeg te doen voor jong en oud, zoals braakballen pluizen, nestkasten bouwen, een boomkikkerwandeling doen, of interessante lezingen bijwonen.
Als Tuinmuze kreeg ik ook een uitnodiging om deel te nemen aan dit evenement. Dat deed ik natuurlijk graag!
Naast geïnteresseerde bezoekers kwamen ook vrienden en kennissen langs. En informatieve praatjes met mede-standhouders zijn nooit weg.
Met dank aan de organisatoren van Natuur Actief voor deze gezellige middag!
Zie ook: www.detekenmuze.nl.