Ondernemers in Bedrijf

24-10-2012

De Tuinmuze is lid geworden van Ondernemers in Bedrijf. Tijdens de eerste bijeenkomst van regio Bronckhorst gaf De Tuinmuze een introductie van haar kernactiviteiten.

De bijeenkomst vond plaats bij Wijngoed Kranenburg op 22 oktober. De ambiance liet niets te wensen over. Het zachte - en vooral droge - weer zorgde er mede voor dat de avond niet meer stuk kon. In het maanlicht mochten de deelnemers een wandeling maken door de wijngaard. Eigenaar Henk Takken van Wijngoed Kranenburg vertelde ter plekke waaraan de omgeving en de planten moeten voldoen om goede wijndruiven te leveren.

De wijnproeverij vond plaats in de gezellig ingerichte schuur. Henk liet zien hoe je wijn proeft en de deelnemers kregen dan ook verschillende soorten wijn om dit te ervaren. Ook vertelde Henk wat er allemaal bij een wijnbedrijf en het wijn maken komt kijken. (www.wijngoedkranenburg.nl).

Mady Nijenhuis gaf een presentatie van De Tuinmuze en liet voorbeelden zien van tuinontwerpen, aquarellen en illustraties voor diverse uitgaven, met name voor het blad Landleven.

Het geheel werd muzikaal omlijst door Josée van der Staak en haar man (www.amare-muziek.nl en www.amare-atelier.nl).

Na afloop was er gelegenheid om uitgebreid te netwerken. Dat is ook het doel van Ondernemers in Bedrijf, dat een platform biedt van ondernemers binnen verschillende regio's. Van Regio Bronckhorst was dit de eerste bijeenkomst. De enthousiaste deelnemers en de goede voorbereiding en verzorging maakten dat het een uiterst geslaagde bijeenkomst was.
Meer informatie: www.ondernemersinbedrijf.nl en http://bronckhorst.ondernemersinbedrijf.nl.

Mady Nijenhuis vertelt wat De Tuinmuze doet. Na afloop wordt er heftig genetwerkt. Het wijnproeven is een kunst, leren de deelnemers. Wijngoed Kranenburg biedt ook een scala aan leuke cadeau's. Eigenaar Henk Takken van Wijngoed Kranenburg vertelt over zijn wijnen. Josée van de Staak omlijst het geheel met haar warme stem.