Opentuin Groei & Bloei 4 juli 2021

19-07-2021

De eerste opentuin-dag 2021 uit een serie van drie, georganiseerd door Groei & Bloei Doetinchem en omstreken, viel op een zondag met wisselvallig zomerweer.

Op deze dag waren er zes tuinen te bezoeken. De Tuinmuze deed graag mee!
Vele tientallen enthousiaste en leuke tuinliefhebbers, vrienden en bekenden kwamen de Muzetuin bekijken.
Mijn vriendin en haar dochter namen de catering voor hun rekening met drankjes en crackers met zelfgemaakte Muze-jam. En dat was aanpoten!
De opbrengst van de stekjes en de jam gaat naar Compassion, en alle bezoekers gaven daarvoor een gulle bijdrage.

Dank lieve mensen, voor alle spontane en hartverwarmende reacties. Bij elkaar gaven jullie een wow-bedrag voor Compassion.
En de organisatie: Jopie Pera, Chantal Liesveld, Joseph Helmin, Hans Evertzen en Janke Kuiper voor de publiciteit en service.
Last but nog least: Jaqqueline en Annemarie voor de geweldige verzorging.

Andere tuinen waren open op 18 juli en op 1 augustus is weer een aantal andere tuinen open (in Halle, Silvolde, Azewijn, Loerbeek en Hummelo). Kijk op doetinchem.groei.nl.