Opentuinweekend 1 en 2 juni 2019

05-06-2019

Op 1 en 2 juni was het opentuinweekend in de gemeente Bronckhorst. De Muzetuin was een van de deelnemers.

In dit weekend, voor de zesde keer georganiseerd door Het Toeristisch Platform DHK, stellen enthousiaste particulieren hun tuin open.
In de Muzetuin zorgde vooral het vingershoedskruid in het bos voor een sprookjesachtig spektakel.
Ook het atelier was opengesteld, waarin originele aquarellen voor het blad Landleven en veel ander werk van mij te zien was.
De opbrengst van de stekjes en de heerlijke cakejes, gebakken door mijn vriendin, was voor Compassion.
Zaterdag 1 juni was het heerlijk warm en zondag 2 juni gewoon tropisch. Veel bezoekers streken na afloop dan ook op het terras neer voor wat verkoeling of wat lekkers.
Hartelijk dank aan de bezoekers en met name aan de organisatoren van dit weekend!

Opentuinweekend gemist? Op 24 en 25 augustus vindt weer een Open Tuinweekend plaats. Ook de diverse natuurparken en natuurpaden zijn een bezoekje waard.
Download het boekje en vind meer informatie op www.achterommetjes.nl. (Klik op Tuinen en Natuur)