Opentuinweekend 26 en 27 augustus 2017

31-08-2017

Voor het tweede opentuinweekend van Rondje Tuinen & Natuur kreeg ik een interview. Super reclame natuurlijk!

Ruim een maand voor het opentuinweekend werd ik geïnterviewd door Feikje Breimer voor Vizier op Bronckhorst.
Het was een gezellig gesprek, en toen ze me na afloop voorstelde om in de stromende regen een foto te maken werd het helemaal leuk! Feikje heeft er een prachtig geheel van gemaakt: klik hier om het te lezen.

Het tuinweekend bracht twee zachte en zonnige augustusdagen: ideaal om tuinen te bezichtigen. Net zoals vorige keren is dit opentuinweekend georganiseerd door het Toeristisch Platform DHK. Samen met andere particulieren in de gemeente Bronckhorst en de Hanzestad Doesburg stel ik mijn tuin dan open voor publiek. Wellicht lag het aan het mooie artikel van Feikje: ik heb nog nooit zo veel bezoekers gehad tijdens een opentuinweekend. Daartussen waren veel vrienden en bekenden.
Zonder hulp van vriendinnen was ik nooit zo ver gekomen: Annelies hielp me met de opbouw en het opruimen en was daarnaast nog een perfecte gastvrouw, zodat ik de gasten in mijn atelier te woord kon staan. Nanny naaide de lavendelgeurkussentjes en van Ellie kreeg ik het recept voor de heerlijke courgettejam. Heel veel dank, ook aan de organisatoren van deze weekenden. En niet in de laatste plaats aan de leuke, enthousiaste en warme bezoekers, die ook Compassion goed bedeelden!

Meer informatie in http://www.achterommetjes.nl/open-tuindagen-2017/.