Opentuinweekend 3 en 4 juni 2016

25-06-2017

Het was even zwoegen: een nieuw gazon dat 6 weken had om het opentuinweekend te doorstaan. Ook het onkruid tierde welig.

De berceau met geurende ramblers.

De natuur deed zijn best en ik wiedde en sproeide ijverig om gazon en planten in goede conditie te houden voor het opentuinweekend, georganiseerd door het Toeristisch Platform DHK. Samen met andere particulieren in de gemeente Bronckhorst en de Hanzestad Doesburg stel ik mijn tuin dan open voor publiek.
Als bonus bloeiden duizenden planten vingerhoedskruid in mijn bos, vorig jaar verspreid door de wagens waarmee de dunning plaatsvond. De kleuren, van dieproze tot hagelwit, zorgden voor een romantische sfeer.
De bezoekers waren allen even enthousiast: Dank voor jullie giften voor Compassion! En ook dank aan mijn vrienden en familie die mij trouw hebben bijgestaan op deze dagen!

Gemist? Op 26 en 27 augustus is het tweede opentuinweekend. Zie: http://www.achterommetjes.nl/open-tuindagen-2017/.