Opentuinweekend 6 en 7 juni 2020

12-06-2020

Vanwege de corona-maatregelen konden de tuinen niet opengaan voor bezoekers. Maar wel voor de tuineigenaren onderling!

Voor het achtste jaar organiseerde Het Toeristisch Platform DHK de Open Tuinweekenden in de gemeente Bronckhorst.
In het weekend dat begin juni viel konden de tuinen niet voor bezoekers opengaan. Maar op afspraak en met inachtneming van de verplichte anderhalve meter afstand hebben de tuineigenaren elkaars tuinen bezocht.
Zo bezocht ik op zaterdag met mijn vriendin Annelies tuinen in Vorden en Steenderen. Het is genieten om alle planten die ik niet heb of die het niet doen in mijn tuin bij anderen te zien floreren (ik geef toe: ik word er ook een beetje jaloers op). Het is heerlijk om al die verhalen van de bevlogen tuineigenaren te horen.
Dankjewel Henny Dokter en Paul Moerdijk, voor de organisatie.
Dankjewel tuinbezoekers, voor jullie gulle gift voor Compassion.
Nu maar hopen dat het open Tuinweekend op 29 & 30 augustus (van 10.00-17.00 uur) wel doorgaat. Mijn Muzetuin is alleen zondag 30 augustus open; ik hoop u dan te kunnen verwelkomen.
Download het boekje hier.