Rondje Tuinen en Natuur 29 en 30 augustus 2020

09-09-2020

Geniet, ontspan en doe inspiratie op: de onverschrokken tuinmannen en -vrouwen die zich door de regen niet lieten weerhouden hebben dit in het opentuinweekend zeker gedaan.

Er bloeit nog genoeg in de nazomer.

In de gemeente Bronckhorst stelden particulieren hun tuin weer open voor publiek. De Open Tuinweekenden zijn voor het achtste jaar georganiseerd door het Toeristisch Platform DHK. Kon het opentuinweekend in juni voor het publiek helaas niet doorgaan, dit weekend was het gelukkig wel het geval. Ook de Muzetuin en het atelier waren open.
Van tijd tot tijd viel wat broodnodige regen, maar alle bezoekers trotseerden het onverstoorbaar.
Enthousiaste en leuke tuinliefhebbers, en gulle giften voor Compassion. Dankjewel allemaal!
Ook dank aan de organisatoren Henny Dokter en Paul Moerdijk!

Voor wie terug wil kijken of meer informatie wil over de natuurgebieden en deelnemende tuinen: download het boekje hier.