Tuingroepen in de Muzetuin

11-04-2014

Het is weliswaar nog vroeg in het jaar en de borders zijn nog niet in volle bloei. Toch hebben twee tuingroepen de tuin van De Tuinmuze al bezocht.

Op 9 april kwamen de dames van tuinclub De Doolhof uit Ruurlo op bezoek, en op 10 april de dames van tuinclub De Groene Vingers uit Almen. Allemaal even geïnteresseerd, met passie voor tuinieren en natuur. Het eerste deel was een tuinrondleiding van circa een uur, waarin ik vertelde over mijn avonturen met de dieren op het erf en mijn worstelingen met de natuur. Na een kopje koffie of thee met crackers met zelfgemaakte jam liet ik zien wat er bij het illustreren van een blad als bijvoorbeeld Landleven komt kijken.
Dames, ik had een heerlijke ochtend/middag met jullie als enthousiast publiek, en heel veel dank voor jullie gulle gift voor Compassion.