Tuinmuze beleeft Landleven

08-09-2014

In het Openluchtmuseum in Arnhem kwam het blad Landleven op 5, 6 en 7 september tot leven. De Tuinmuze gaf er tekenworkshops met bister.

Bister, wat is dat? hoorde ik talloze malen. Velen durfden de uitdaging aan en schoven aan bij de workshop. Ze tekenden met pen en penseel, met toewijding en plezier. Sommige cursisten kwamen erachter dat er meer talent in hun school dan ze ooit gedacht hadden. De workshop vond plaats in de grote kapschuur, vlak bij mijn stand: het theehuisje Hoogmade. Ik was ontzettend blij met 'mijn theehuisje', dat ik helemaal naar wens mocht inrichten. Terwijl ik les gaf werd mijn stand bemand door vrienden en familie, zonder wiens hulp ik dit niet had kunnen doen! Tot mijn plezier trokken mijn kaarten niet alleen mensen, maar ook vlinders. Deze laatsten bezochten met name de vlinderkaarten.  De standbemanning werd goed verzorgd door Landleven en medewerkers van Reed Business en het Openluchtmuseum. Daarnaast nog de zorg voor de 30.000 bezoekers en de vele, vele andere standhouders. Hartelijk dank en petje af, beste mensen!

Lees ook het blog van De Tekenmuze met een uitgebreid foto-album: www.detekenmuze.nl.