Vrouwenmantel 1 op bezoek

25-09-2017

Op een zonnige nazomermiddagdag bezocht tuinclub Vrouwenmantel 1 de Muzetuin. Gezelligheid alom.

Vrouwenmantels op weg.

Donderdagmiddag 21 september kwamen de zes dames van de tuinclub, onderdeel van Vrouwen van Nu.
Na een tuinrondleiding waarbij ze een beeld kregen van alle natuurbelevenissen in de Muzetuin, konden ze op het terras neerstrijken voor een drankje en crackers met zelfgemaakte jam. Courgettejam met gember dit keer, omdat ik een overdosis courgettes in de moestuin had.
Daarna vertelde ik over mijn illustratiewerk voor Landleven, het tijdschrift waar ik al meer dan twintig jaar voor werk.
Als toetje kwam Theo langs met heksenboleten en eekhoorntjesbrood, die dit jaar overvloedig groeiden. Hij gaf een interessante uitleg bij deze boleten.
Dames, hartelijk dank voor jullie gulle bijdrage aan Compassion, en voor jullie aandacht en vrolijkheid. Ik heb er ook een heerlijke middag aan overgehouden!