Zon voor tuinclub De Klimop

28-04-2016

Eind april werd het weer bepaald door regen, hagel en natte sneeuw. Toen de dames van De Klimop in mijn tuin rondwandelden, scheen echter de zon!

Dertien tuinvrouwen van de club uit Lochem kwamen op 28 april naar mijn tuin. Allemaal even enthousiast en met veel oog voor alles wat bloeide en nog niet bloeide. Want zo vroeg in het jaar was mijn tuin nog maar net aan het ontluiken. Na het eerste deel - de rondleiding door de tuin met verhalen over mijn geworstel met de natuur - konden ze een kopje koffie drinken in mijn atelier, dat ik deels al had ingericht voor de komende kunstvierdaagse. Daar vertelde ik over mijn tekenwerk en alles wat ermee samenhing.
Dank je wel dames, voor de gezellige middag en jullie lieve reacties, en vooral voor jullie royale gift voor Compassion!